martes, 11 de septiembre de 2012

Narko-lanpostu

Narko,
eta A.narko. Zer ote da?
Narkoa ez dena, ezta?

Etiketa zalea ez naiz,
ez naizelako bakar batean kabitzen.

Hamikatxu beharko nituzke
garatu ditudan arloan izendatzeko:

- Frantsesa irakatsi nuen... uda batez...
herriko bizki jator batzuei...
14 urte nituanean, oraindik gona motxetan

- Euskara irakasle Deustoko Unibertsitate,
mintza-praktikako baserri, Arantzazu eta
Ulibarri euskaltegian

- Zientzi Politikoak eta Soziologian lizentziaduna
Deusto eta Conplutense Unibertsitateetan,
espezializatua Hirigintzan

- Deustoko Hizkuntza Eskolakoa izan zen
lehenengo utzi nuen nomina ofiziala, segurua

- Hondarribiko HABE Barnetegikoa bigarrena

- Gernikako Udal Euskaltegikoa hirugarren eta azkena
27 urte nituela.

Geroztik alanbrea, ekonomia sumergiBLEA.

Hiru narko-lanpostu hoiek
ito zezaketeen nire sorgin lana.

Baina ez,
unean-gunean-muinean
jarraitzen dut
asmoak asmatuz

ametsen pistari jarraituz
buru jabetasunean.

No hay comentarios: